Rok 2021 zdecydowanie upłynął jako czas zmian i rewolucji w wielu branżach. Okazało się, że nawet firmy, które uważały, że ich produkt lub usługa nadaje się tylko do sprzedaży stacjonarnej, musiały wprowadzić rozwiązania e-commerce.
Nie inaczej było w przypadku stolarki otworowej. Według raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2021”, stworzonego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej - na początku pandemii klienci sklepów internetowych ograniczali wydatki oraz unikali większych inwestycji. Jednak w ostatnich miesiącach roku widać już było wyraźny wzrost jeżeli chodzi o remonty, czy budowy domów.
Ta tendencja była widoczna także w Eko-Oknach S.A. W 2021 roku firma zanotowała 37% dynamikę wzrostu sprzedaży, największą we Włoszech, Niderlandach i Polsce. Jeżeli jesteś ciekaw naszych statystyk i wniosków, to koniecznie pobierz
nasz raport.E-commerce w branży produkcyjnej - czy warto?
Ponad siedem bilionów dolarów - szacuje się, że właśnie taką wartość może osiągnąć w 2025 roku globalny rynek e-commerce. Mogłoby się wydawać, że internetowe szaleństwo zakupowe nie dotyczy branży okołobudowlanej - jednak nic bardziej mylnego. Eko-Okna z powodzeniem wprowadziła platformy, które nadały rozpędu sprzedaży internetowej.
Wśród zalet wprowadzenia rozwiązań do sprzedaży online możemy wymienić:
- niższe koszty prowadzenia biznesu w tym eksponowania towaru, utrzymania lokalu
- możliwość szybkiego poszerzenia asortymentu i rozbudowa oferty
- możliwość skalowania biznesu
- łatwiejszą sprzedaż produktów za granicą
- oszczędność czasu, jeśli wcześniej wymagany był dojazd do klienta
- lepszą promocję produktów w wyszukiwarce Google i zwiększenie potencjału sprzedażowego
Dystrybutorzy Eko-Okien S.A. mogą liczyć na wsparcie platform, które wspierają sprzedaż i promocję online. Ze względu na fakt, że zaproponowane rozwiązania spotkały się z bardzo pozytywnym odzewem, firma postanowiła wykorzystać pozyskane w 2021 roku dane i sporządzić raport e-commerce.
Czego możesz się z niego dowiedzieć?
- Które kierunki e-commerce rozwinęły się w 2021 roku?
- Jaka była dynamika wzrostu użytkowników w świecie online?
- Z jakich źródeł użytkownicy dowiadywali się o marce?
Ponadto, znajdziesz w nim porównanie sprzedaży tradycyjnej z online na podstawie danych wewnętrznych Eko-Okien, jak np. analizę sprzedaży produktów na 11 rynkach europejskich.
Aby móc zapoznać się z całym raportem, możesz go pobrać
tutaj