Gwarancja i serwis

Eko-Okna S.A. udziela gwarancji na wszystkie swoje produkty

Długość okresu gwarancyjnego zależy od typu produktu. Szczegóły gwarancji są zawarte w kartach gwarancyjnych dedykowanych do danego produktu. Wykaz produktów objętych gwarancją zawsze znajduje się na fakturze.

Chcesz zgłosić reklamację lub zamówić serwis?

Okres gwarancyjny rozpoczyna się wraz z dniem zakupu

Naprawy gwarancyjne dokonywane są przez autoryzowany serwis firmy Eko-Okna S.A.

Zgłaszanie reklamacji: serwis@ekookna.pl

Treść zgłoszenia: nazwa Klienta; nr zamówienia; pozycja zamówienia: data kalkulacji (wyjazdu); opis reklamacji; oczekiwania klienta; adres klienta końcowego; zdjęcia.

Pliki do pobrania

Tutaj znajdziesz wszystkie dokumenty związane z gwarancją i serwisem.

PLIKI DO POBRANIA


Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241
KRS: 0000586067

Olszyny 9
44-373 Wodzisław Śląski

Naftowa 23
47-225 Kędzierzyn-Koźle

Masz pytanie?
Przejdź do Massengera