Program Salony Partnerskie, który wdrożyła firma Eko-Okna S.A. cieszy się bardzo dużą popularnością. Uczestnicy mogą liczyć na wiele dodatkowych korzyści.
salony partnerskie
W styczniu oficjalnie poinformowaliśmy klientów o nowych możliwościach pogłębionej współpracy, która daje więcej benefitów. Rozdzwoniły się telefony, machina ruszyła. Nasi projektanci rozpoczęli prace nad pierwszymi projektami salonów, które już można zobaczyć w naszych social media - mówi Michał Maciejewski, dyrektor handlowy Eko-Okna S.A.
Remont nie jest warunkiem uczestnictwa w programie, ale projekt jest darmowy i dlatego większość kontrahentów decyduje się na współpracę w tym zakresie. Jest to szczególnie atrakcyjne dla tych, którzy w najbliższej przyszłości i tak planują zmianę aranżacji swojego salonu sprzedaży.
Korzyści z dołączenia do programu jest wiele, najważniejsze z nich to:
- pakiet startowy na rozpoczęcie współpracy,
- materiały marketingowe, np. logo na ścianę, okleiny na witryny i samochody, ulotki, partnerskie gadżety reklamowe itp.,
- dostęp do platform e-commerce wspierających sprzedaż online (eko4u.com, benefit4u.com),
- możliwość łatwego stworzenia własnej strony internetowej w domenie window4u.eu.
Oprócz programów premiowych i lojalnościowych dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, wspieramy sprzedaż, co przekłada się na większe zyski naszych partnerów - mówi Michał Maciejewski, dyrektor handlowy Eko-Okien.
Program trwa i rozwija się prężnie, w niektórych salonach partnerskich prace remontowe są już na ukończeniu. Projekty za każdym razem tworzone są indywidualnie, a aranżacje dostosowane do potrzeb klientów. To oni decydują o tym, jakie produkty znajdują się na ekspozycji.
Na bieżąco powstają kolejne projekty salonów, nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Kilka z nich zostanie niedługo otwartych we Francji. Zainteresowanie jest coraz większe - mówi Edyta Łukasik-Ćmil, projektant Eko-Okien.
Statut salonu partnerskiego pozwala wyróżnić się na tle innych punktów sprzedaży i zwiększyć możliwości biznesowe. Firma Eko-Okna S.A. ceni sobie każdego klienta, dlatego też stale się rozwija, inwestując w nowoczesne technologie i salony partnerskie.
Aby dołączyć do programu "Salon Partnerski” wystarczy posiadać lokal o powierzchni minimum 40 m
2, prowadzić aktywną sprzedaż i podpisać umowę o współpracy.