29 czerwca, 2022

    Serv-e-Go od Somfy – przełącz się na zdalną konfigurację z eko4u

    eko4u


    Czy wiesz, że 60% osób posiadających smart urządzenia w domu chce dalej rozbudowywać swój system? Do tego, według badań zleconych przez Somfy, aż 66% osób nieposiadających takiego rozwiązania, chętnie zainstalowałaby je u siebie. Dlatego należy się spodziewać rosnącego zapotrzebowania na tego typu rozwiązania wśród Twoich klientów. W tym artykule dowiesz się, jak Serv-e-Go od Somfy ułatwiają zdalną konfigurację inteligentnych systemów domu u Twoich klientów.

    Już dzisiaj rolety zewnętrzne, bramy garażowe lub posesyjne (nie wspominając już o oświetleniu czy ogrzewaniu) mogą być elementem inteligentnego domu. Wynika z tego, że nasze domy stają się zaawansowanym systemem, który ma zapewnić przede wszystkim:

    Systemy inteligentnego domu

    Badanie przeprowadzone przez Somfy pokazało, że już blisko 40% ankietowanych posiada urządzenia lub systemy inteligentnego domu. Warto pamiętać, że ten segment rynku w ostatnich latach mocno się rozwija. Jeszcze kilka lat temu, smart home oznaczał jedynie pojedyncze inteligentne urządzenia. Obecnie dąży się do zautomatyzowania całego domu. To z kolei wymaga zaawansowanej wiedzy.

    A co to oznacza dla Twojej firmy? Oferując automatyczne rolety czy bramy musisz nie tylko dobrze je skonfigurować, ale w razie zgłoszenia awarii – szybko zareagować i je naprawić. Z pomocą przychodzi tutaj narzędzie do zdalnego monitoringu i zarządzania smart urządzeniami – Somfy Serv-e-Go.

    Serv-e-Go: szybka smart diagnoza z Twojego biura

    Twój klient zgłosił awarię smart rolety, bramy garażowej czy posesyjnej? Już nie musisz jechać do niego, by zdiagnozować problem. Dzięki aplikacji Serv-e-Go zdalnie sprawdzisz, dlaczego w systemie smart wystąpiła awaria. W efekcie – nie tylko oszczędzasz swój czas, ale przede wszystkim szybko reagujesz na kryzysowe sytuacje, jakimi są awarie. Zapewnienie stałego monitoringu smart systemu twoich klientów, jest dobrą praktyką posprzedażową. A to z pewnością doceni Twój klient.

    Serv-e-Go: w czym możemy Ci pomóc?

    Chcesz rozpocząć pracę w Serv-e-Go czyli w narzędziu, służącym do zdalnego serwisowania i konserwacji systemu inteligentnego domu Twojego klienta, ale nie wiesz jak? Zacznij od wiedzy. A dokładniej – od zobaczenia naszego webinaru z udziałem trenera technicznego z firmy Somfy. W ciągu 90-minutowego nagrania uzyskasz rzetelne informacje, nie tylko o Serv-e-Go, ale także o Tahoma Switch – nowej centrali do zarządzania smart urządzeniami dla Twojego klienta.

    Porozmawiaj z nami podczas darmowej konsultacji. Dzięki odbytym przez nas szkoleniom z udziałem przedstawicieli firmy Somfy, możemy Ci pomóc w nowym, technologicznym rozwiązaniu, jakim jest narzędzie Serv-e-go.

    Żródło:

    1. https://www.somfy.pl/nasze-projekty/aktualnosci/2021-11-09-smart-home-coraz-bardziej-popularny-73-proc-respondentow-deklaruje-chec-jego-wdrozenia

    2. https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inteligentne-domy-Coraz-wiecej-nieruchomosci-w-Polsce-jest-smart-8164564.html


    Michał Bandyszewski

    Michał Bandyszewski

    +48 798 949 010

    info@eko4u.com

    Zapraszam do mojej sieci linkedIn

    Udostępnij


    Eko-Okna S.A.
    Kornice, ul. Spacerowa 4
    47-480 Pietrowice Wielkie
    NIP: 6391813241
    KRS: 0000586067

    Olszyny 9
    44-373 Wodzisław Śląski

    Naftowa 23
    47-225 Kędzierzyn-Koźle

    Masz pytanie?
    Przejdź do Massengera
    Chcesz zostać
    naszym partnerem?
    Chcesz zostać naszym partnerem?
    Wpisz nr telefonu szybko oddzwonimy!
    +48
    • Argentina+54
    • Australia+61
    • Austria (Österreich)+43
    • Belgium (België)+32
    • Brazil (Brasil)+55
    • Bulgaria (България)+359
    • Canada+1
    • Chile+56
    • China (中国)+86
    • Croatia (Hrvatska)+385
    • Cyprus (Κύπρος)+357
    • Czech Republic+420
    • Denmark (Danmark)+45
    • Ecuador+593
    • Estonia (Eesti)+372
    • Finland (Suomi)+358
    • France+33
    • Germany (Deutschland)+49
    • Greece (Ελλάδα)+30
    • Hong Kong (香港)+852
    • Hungary (Magyarország)+36
    • Iceland (Ísland)+354
    • India (भारत)+91
    • Indonesia+62
    • Ireland+353
    • Israel (‫ישראל‬‎)+972
    • Italy (Italia)+39
    • Japan (日本)+81
    • Kuwait (‫الكويت‬‎)+965
    • Latvia (Latvija)+371
    • Liechtenstein+423
    • Lithuania (Lietuva)+370
    • Luxembourg+352
    • Malaysia+60
    • Malta+356
    • Mexico (México)+52
    • Monaco+377
    • Netherlands (Nederland)+31
    • New Zealand+64
    • Norway (Norge)+47
    • Peru (Perú)+51
    • Philippines+63
    • Poland (Polska)+48
    • Portugal+351
    • Qatar (‫قطر‬‎)+974
    • Romania (România)+40
    • Russia (Россия)+7
    • Saudi Arabia+966
    • Singapore+65
    • Slovakia (Slovensko)+421
    • Slovenia (Slovenija)+386
    • South Africa+27
    • South Korea (대한민국)+82
    • Spain (España)+34
    • Sweden (Sverige)+46
    • Switzerland (Schweiz)+41
    • Thailand (ไทย)+66
    • Turkey (Türkiye)+90
    • Ukraine (Україна)+380
    • United Arab Emirates+971
    • United Kingdom+44
    • United States+1
    • Uruguay+598
    Wpisz numer telefonu
    Wpisz poprawny numer telefonu
    Wpisz nazwę firmy
    Wpisz nazwę firmy
    ZAMÓW ROZMOWĘ
    Przed wyrażeniem zgody zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu danych więcej.
    Dziękujemy i do usłyszenia!
    Wkrótce do Ciebie oddzwonimy
    Odbierz od nas telefon
    W tej chwili nie ma nas w biurze.
    Oddzwonimy w najbliższym dniu roboczym!