29 czerwca, 2022

    Serv-e-Go od Somfy – przełącz się na zdalną konfigurację z eko4u

    eko4u


    Czy wiesz, że 60% osób posiadających smart urządzenia w domu chce dalej rozbudowywać swój system? Do tego, według badań zleconych przez Somfy, aż 66% osób nieposiadających takiego rozwiązania, chętnie zainstalowałaby je u siebie. Dlatego należy się spodziewać rosnącego zapotrzebowania na tego typu rozwiązania wśród Twoich klientów. W tym artykule dowiesz się, jak Serv-e-Go od Somfy ułatwiają zdalną konfigurację inteligentnych systemów domu u Twoich klientów.

    Już dzisiaj rolety zewnętrzne, bramy garażowe lub posesyjne (nie wspominając już o oświetleniu czy ogrzewaniu) mogą być elementem inteligentnego domu. Wynika z tego, że nasze domy stają się zaawansowanym systemem, który ma zapewnić przede wszystkim:

    Systemy inteligentnego domu

    Badanie przeprowadzone przez Somfy pokazało, że już blisko 40% ankietowanych posiada urządzenia lub systemy inteligentnego domu. Warto pamiętać, że ten segment rynku w ostatnich latach mocno się rozwija. Jeszcze kilka lat temu, smart home oznaczał jedynie pojedyncze inteligentne urządzenia. Obecnie dąży się do zautomatyzowania całego domu. To z kolei wymaga zaawansowanej wiedzy.

    A co to oznacza dla Twojej firmy? Oferując automatyczne rolety czy bramy musisz nie tylko dobrze je skonfigurować, ale w razie zgłoszenia awarii – szybko zareagować i je naprawić. Z pomocą przychodzi tutaj narzędzie do zdalnego monitoringu i zarządzania smart urządzeniami – Somfy Serv-e-Go.

    Serv-e-Go: szybka smart diagnoza z Twojego biura

    Twój klient zgłosił awarię smart rolety, bramy garażowej czy posesyjnej? Już nie musisz jechać do niego, by zdiagnozować problem. Dzięki aplikacji Serv-e-Go zdalnie sprawdzisz, dlaczego w systemie smart wystąpiła awaria. W efekcie – nie tylko oszczędzasz swój czas, ale przede wszystkim szybko reagujesz na kryzysowe sytuacje, jakimi są awarie. Zapewnienie stałego monitoringu smart systemu twoich klientów, jest dobrą praktyką posprzedażową. A to z pewnością doceni Twój klient.

    Serv-e-Go: w czym możemy Ci pomóc?

    Chcesz rozpocząć pracę w Serv-e-Go czyli w narzędziu, służącym do zdalnego serwisowania i konserwacji systemu inteligentnego domu Twojego klienta, ale nie wiesz jak? Zacznij od wiedzy. A dokładniej – od zobaczenia naszego webinaru z udziałem trenera technicznego z firmy Somfy. W ciągu 90-minutowego nagrania uzyskasz rzetelne informacje, nie tylko o Serv-e-Go, ale także o Tahoma Switch – nowej centrali do zarządzania smart urządzeniami dla Twojego klienta.

    Porozmawiaj z nami podczas darmowej konsultacji. Dzięki odbytym przez nas szkoleniom z udziałem przedstawicieli firmy Somfy, możemy Ci pomóc w nowym, technologicznym rozwiązaniu, jakim jest narzędzie Serv-e-go.

    Żródło:

    1. https://www.somfy.pl/nasze-projekty/aktualnosci/2021-11-09-smart-home-coraz-bardziej-popularny-73-proc-respondentow-deklaruje-chec-jego-wdrozenia

    2. https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inteligentne-domy-Coraz-wiecej-nieruchomosci-w-Polsce-jest-smart-8164564.html


    Michał Bandyszewski

    Michał Bandyszewski

    +48 798 949 010

    info@eko4u.com

    Zapraszam do mojej sieci linkedIn

    Udostępnij


    Eko-Okna S.A.
    Kornice, ul. Spacerowa 4
    47-480 Pietrowice Wielkie
    NIP: 6391813241
    KRS: 0000586067

    Olszyny 9
    44-373 Wodzisław Śląski

    Naftowa 23
    47-225 Kędzierzyn-Koźle

    Masz pytanie?
    Przejdź do Massengera