Już dzisiaj rolety zewnętrzne, bramy garażowe lub posesyjne (nie wspominając już o oświetleniu czy ogrzewaniu) mogą być elementem inteligentnego domu. Wynika z tego, że nasze domy stają się zaawansowanym systemem, który ma zapewnić przede wszystkim:
Systemy inteligentnego domu
Badanie przeprowadzone przez Somfy pokazało, że już blisko 40% ankietowanych posiada urządzenia lub systemy inteligentnego domu. Warto pamiętać, że ten segment rynku w ostatnich latach mocno się rozwija. Jeszcze kilka lat temu, smart home oznaczał jedynie pojedyncze inteligentne urządzenia. Obecnie dąży się do zautomatyzowania całego domu. To z kolei wymaga zaawansowanej wiedzy.
A co to oznacza dla Twojej firmy? Oferując automatyczne rolety czy bramy musisz nie tylko dobrze je skonfigurować, ale w razie zgłoszenia awarii – szybko zareagować i je naprawić. Z pomocą przychodzi tutaj narzędzie do zdalnego monitoringu i zarządzania smart urządzeniami – Somfy Serv-e-Go.
Serv-e-Go: szybka smart diagnoza z Twojego biura
Twój klient zgłosił awarię smart rolety, bramy garażowej czy posesyjnej? Już nie musisz jechać do niego, by zdiagnozować problem. Dzięki aplikacji Serv-e-Go zdalnie sprawdzisz, dlaczego w systemie smart wystąpiła awaria. W efekcie – nie tylko oszczędzasz swój czas, ale przede wszystkim szybko reagujesz na kryzysowe sytuacje, jakimi są awarie. Zapewnienie stałego monitoringu smart systemu twoich klientów, jest dobrą praktyką posprzedażową. A to z pewnością doceni Twój klient.
Serv-e-Go: w czym możemy Ci pomóc?
Chcesz rozpocząć pracę w Serv-e-Go czyli w narzędziu, służącym do zdalnego serwisowania i konserwacji systemu inteligentnego domu Twojego klienta, ale nie wiesz jak? Zacznij od wiedzy. A dokładniej – od zobaczenia naszego
webinaru z udziałem trenera technicznego z firmy Somfy. W ciągu 90-minutowego nagrania uzyskasz rzetelne informacje, nie tylko o Serv-e-Go, ale także o Tahoma Switch – nowej centrali do zarządzania smart urządzeniami dla Twojego klienta.
Porozmawiaj z nami podczas darmowej konsultacji. Dzięki odbytym przez nas szkoleniom z udziałem przedstawicieli firmy Somfy, możemy Ci pomóc w nowym, technologicznym rozwiązaniu, jakim jest narzędzie Serv-e-go.
Żródło:
1. https://www.somfy.pl/nasze-projekty/aktualnosci/2021-11-09-smart-home-coraz-bardziej-popularny-73-proc-respondentow-deklaruje-chec-jego-wdrozenia
2. https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inteligentne-domy-Coraz-wiecej-nieruchomosci-w-Polsce-jest-smart-8164564.html