Włoski zachwyt nad polską jakością – Eko-Okna podsumowują targi Made Expo, które odbyły się 8-11 marca w Mediolanie.
Made Expo to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Europie. W tegorocznej edycji targów udział wzięło tylko 20 polskich firm. Wśród nich nie mogło zabraknąć „Centaura polskiego eksportu do Włoch”, firmy Eko-Okna.
– Stawiani jesteśmy w czołówce europejskich producentów stolarki, a Włochy to jeden z naszych głównych kierunków eksportowych, dlatego udział w targach Made Expo na stałe wpisał się w nasz kalendarz. Dzięki takim przedsięwzięciom możemy umacniać relacje z naszymi włoskimi klientami. Targi to często jedyna okazja na spotkanie z nimi – mówi Łukasz Kucharczyk, Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej Eko-Okna S.A.
Klienci byli pod ogromnym wrażeniem samego stoiska. Niezwykle nowoczesna oprawa przyciągała wzrok odwiedzających. – Ludzie przystawali i oglądali nasz film promocyjny. Byli wręcz oczarowani. Niedowierzali, że jesteśmy tak dużą firmą. Chętnie podchodzili, zadawali dużo pytań – relacjonuje Monika Rusnarczyk, specjalista ds. sprzedaży eksportowej na rynek włoski.
Spółka na powierzchni ponad 100 m2 zaprezentowała szereg produktów, w tym okna, drzwi, rolety oraz systemy przesuwne. Były także systemy renowacyjne, HST z niskim progiem i cassonetto. – Wzrok klientów przykuwały też okna w odcieniach szarości. To najnowszy trend w aranżacji okien we Włoszech – opowiada Monika Rusnarczyk. – Hitem okazała się także nasza brama segmentowa oraz panele EkoLine. Klienci na co dzień bazują na katalogach. Niektórzy nigdy wcześniej nie widzieli naszych drzwi na własne oczy. Byli zaskoczeni i zachwyceni – dodaje.
Targi, mimo tego, że odbyły się we Włoszech, przyciągnęły odwiedzających z niemal wszystkich stron świata. – Odwiedziło nas mnóstwo klientów z innych, europejskich krajów. Nawiązaliśmy naprawdę wiele ciekawych kontaktów, odbyliśmy wiele inspirujących rozmów, które mimo tego, że od targów minęło zaledwie kilka dni już są kontynuowane – mówi Łukasz Kucharczyk.