Poznaj narzędzie, jakim jest
WinPro Dealerskie.
Samodzielne przygotowanie oferty, możliwość przyspieszenia procesu składania zamówienia, personalizacja oferty – to tylko niektóre zalety narzędzia WinPro Dealerskie, które firma Eko-Okna S.A. oddaje swoim Klientom.
Każdy Klient, który wyrazi taką chęć, może otrzymać dostęp do panelu klienta. Aby go uzyskać należy zwrócić się do swojego opiekuna handlowego. Wówczas otrzymasz indywidualne hasło i identyfikator za pośrednictwem którego zalogujesz się do panelu.
Co zyskasz?
Wgląd do wszystkich swoich zamówień. Będziesz mógł sprawdzić ich status oraz jego koszt. Za pośrednictwem panelu sprawdzisz także gdzie znajduje się Twoje zamówienie oraz kiedy możesz spodziewać się transportu.
Zalety WinPro Dealerskie
Panel daje również możliwość utworzenia skrótu do WinPro Dealer, a co za tym idzie – do pulpitu zdalnego (aby z niego skorzystać konieczny jest dostęp do internetu). WinPro Dealerskie dostępne jest we wszystkich językach, którymi posługują się nasi klienci. Dzięki niemu można samodzielnie przygotować ofertę. Co więcej, do swojego indywidualnego konta można dodać własne usługi, takie jak np. montaż lub swoje produkty, których nie ma w naszej ofercie. Po przygotowaniu oferty należy wyeksportować ją z programu oraz poinformować opiekuna handlowego o numerze wysłanej oferty.
Wszystko to znacznie skraca czas, który pracownik działu handlowego musiałby poświęcić na przygotowanie oferty. Następny krok leży po stronie opiekuna handlowego. Weryfikuje on ofertę i przygotowuje kosztorys. Wysyłka oferty nie jest wiążąca, dopiero po akceptacji kosztorysu następuje przygotowanie zamówienia i jego akceptacja.
Warto wiedzieć, że produkty oraz ceny zawarte w WinPro Dealerskim są aktualizowane każdego dnia. Możecie mieć zatem pewność, że w oferta będzie aktualna i zgodna z ofertą naszej firmy. Pragniemy także zapewnić, że wszelkie dane Twoich klientów nie są przekazywane wraz z ofertą do naszej firmy. Przekazywana jest wyłącznie oferta.
Nie jesteś użytkownikiem WinPro?
Jeśli jeszcze nie jesteś użytkownikiem WinPro, a zainteresowała Cię ta propozycja to zapraszamy do kontaktu z opiekunem handlowym.
Oferujemy pełne wsparcie techniczne w zakresie użytkowania programu. Szkolenie możemy przeprowadzić w siedzibie naszej firmy, zdalnie (poprzez kontakt telefoniczny, Skype oraz program TeamViewer) lub w siedzibie Twojej firmy (do uzgodnienia z opiekunem). Posiadamy także poradniki oraz filmy instruktażowe dotyczące obsługi WinPro. Nasi pracownicy przygotowani są na obsługę klientów w językach, którymi posługują się klienci.
Masz pytania?
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
![]() |
![]() |
+48 519 625 623 |
DE, PL |
+48 532 858 926 |
NL, PL |
+48 786 864 326 +48 539 198 139 |
EN, PL |
+48 532 859 271 |
CZ, PL |