05 grudnia, 2023
NAGRODY

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych opracował raport na temat aktywności producentów okien na Facebooku. Liderem kolejny rok z rzędu został fanpage marki Eko-Okna S.A.
Eko-Okna zdominowały ranking osiągając ponad 4,4 tys. interakcji. Publikując 21 postów w listopadzie tego roku, firma nie tylko zdobyła pierwsze miejsce w zestawieniu, ale również wykazała wysokie zaangażowanie swojej społeczności.
– Bardzo cieszymy się z tego wyniku i że odbiorcy tak chętnie odwiedzają nasz profil. Cały nasz zespół contentu pracował na ten wynik – mówi Marzena Bauerek, kierownik działu marketingu w Eko-Oknach.
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych prowadzi unikalne w skali krajowej badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i Internecie oraz analizy sentymentu i emocji w zakresie społecznych oczekiwań.
Agata Paszek
Specjalista ds. PR
redakcja@ekookna.pl
Infolinia: +48 32 459 15 00 Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.
E-mail: zapytanie@ekookna.pl nowyklient@ekookna.pl Kontakt wyłącznie dla klientów biznesowych.
Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241
KRS: 0000586067