27 stycznia, 2023
Raport
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych opracował raport na temat aktywności producentów okien na Facebooku. Liderem został fanpage marki Eko-Okna S.A.
W grudniu 2022 r. największe zainteresowanie ze strony internautów budził oficjalny facebookowy profil firmy Eko-Okna S.A., co pozwoliło na zajęcie pierwszego miejsca w rankingu. Firma opublikowała 29 postów i uzyskała 4,4 tys. interakcji internautów.
– Sukcesywnie realizujemy swoją strategię, w której kładziemy nacisk na kampanię w mediach społecznościowych. W tym roku, oprócz jubileuszu 25-lecia istnienia firmy, zaplanowaliśmy premiery nowych produktów, dlatego w mediach społecznościowych będzie nas jeszcze więcej – mówi Marzena Bauerek, kierownik działu marketingu w Eko-Oknach.
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych prowadzi unikalne w skali krajowej badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i Internecie oraz analizy sentymentu i emocji w zakresie społecznych oczekiwań.
Agata Paszek
Młodszy Specjalista ds. PR
redakcja@ekookna.pl
Infolinia: 801 23 27 28 Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.
Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241
KRS: 0000586067
Olszyny 9
44-373 Wodzisław Śląski
Naftowa 23
47-225 Kędzierzyn-Koźle